بارسلونا مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد


بارسلونا مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد
بارسلونا مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد

بارسلونا مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد

به گزارش ایسنا به نقل از بی ساکر، باشگاه بارسلونا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهد کرد. بر این اساس کمیته استیناف یوفا حضور بارسلونا در معتبرترین رقابت باشگاهی قاره را پذیرفت. اصولاً هیچ مدرکی دال بر فساد ورزشی در پرونده نگریرا وجود ندارد، بنابراین هیچ محرومیتی علیه باشگاه بارسلونا اعمال نخواهد شد.

 

تاکنون، فقدان شواهد، فرض بی‌گناهی باشگاه را تایید کرده است. تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود، بارسا در این مورد مقصر نیست.

 

بارسلونا بعد از قهرمانی در لالیگا، در کنار سویا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، بنفیکا، ناپولی و فاینورد در گلدان ۱ قرار خواهد گرفت و در قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

 

دلیل محرومیت احتمالی بارسلونا

در ۱۵ فوریه بارسلونا متهم شد که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به نایب‌رئیس سابق کمیته فنی داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا ۱.۵ میلیون دلار پرداخت کرده است. او از سال ۱۹۹۴ در فدراسیون فوتبال اسپانیا کار کرده است. نشریه فوربس قبلاً گزارش داده بود که بارسلونا ممکن است با مجازات‌های جدی تا حذف از لالیگا یا کسر امتیاز روبه‌رو شود.

 

نگریرا و پسرش در مقابل دفتر دادستان اظهار داشتند که بارسلونا برای کارهای مشاوره‌ای پول پرداخت کرده و هیچ مشکلی وجود نداشته است.

 

باشگاه کاتالانی تنها در صورتی مقصر شناخته می‌شد که ثابت می شد پرداخت‌ها به نگریرا برای تاثیر گذاشتن در داوری‌ها بوده است.

دیدگاه

یک پاسخ بفرست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *