مارکو وراتی با الهلال به توافق رسید


مارکو وراتی با الهلال به توافق رسید
مارکو وراتی با الهلال به توافق رسید

مارکو وراتی با الهلال به توافق رسید

به گزارش خبرآنلاین، نقل و انتقالات شگفت انگیز تیم‌های عربستانی و تیم فوتبال الهلال ادامه دارد. پس از جذب چندین ستاره مطرح دنیای فوتبال، حالا مدیران این تیم سعودی به دنبال جذب یک بازیکن نامدار دیگر هستند.

 

طبق گزارش فابریزیو رومانو، تیم فوتبال الهلال در مذاکراتی که با مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن داشته، توانسته است موافقت این بازیکن را برای حضور در عربستان به دست بیاورد.

 

رومانو مدعی شده که الهلال برای عقد قراردادی به مدت سه سال با وراتی به توافق دست یافته تا این بازیکن را برای انتقال از پاری سن ژرمن آماده کند.

 

البته خبرنگار اسکای ایتالیا اعلام کرد که رئیس پاریس فعلا با این انتقال مخالف است. رومانو نوشت که ناصر الخلیفی قصد ندارد ستاره تیمش را با قیمت ۳۰ میلیون یورو بفروشد و این معامله به او بستگی دارد.

 

گفته می‌شود که الهلال از ارائه یک پیشنهاد بهتر با قیمتی بیشتر از ۳۰ میلیون یورو مطمئن است، اما این موضوع در حال حاضر به ناصر الخلیفی بستگی دارد که اجازه خروج را به وراتی بدهد یا خیر.

 

لازم به ذکر است که الهلال تاکنون موفق به جذب کالیدو کولیبالی، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ و مالکوم شده است و قصد دارد چند بازیکن دیگر را نیز جذب کند.

دیدگاه

یک پاسخ بفرست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *